۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

سجادی پس از معرفی به مجلس:

امیدوارم بتوانم پاسخگوی دولت باشم/ از اعتماد رئیس جمهور تشکر می‌کنم

امیدوارم بتوانم پاسخگوی دولت باشم/ از اعتماد رئیس جمهور تشکر می‌کنم

سومین وزیر پییشنهادی وزارت ورزش و جوانان پس از معرفی به مجلس ضمن تقدیر و تشکر از اعتمادی که رئیس جمهوری به وی داشته، گفت: امیدوارم بتوانم پاسخگوی خواست دولت یازدهم در وزارت ورزش و جوانان باشم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی پس از معرفی به مجلس برای تصدیگری وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: قطعا توجه ویژه آقای رییس جمهور به دو حوزه ورزش و جوانان بر کسی پوشیده نیست. امیدوارم بتوانم با همکاری معاونان، ‌روسای فدراسیون‌ها و مدیران استان‌ها با برنامه ریزی موثر و کارآمد پاسخگوی خواست دولت یازدهم در وزارت ورزش و جوانان باشم.

سجادی همچنین اظهار امیدواری کرد با رای اعتماد نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تعامل و همراهی آنها بتواند برنامه‌های خود را در این وزارتخانه عملیاتی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالله سجادی که در زمان سرپرستی سیدرضا صالحی امیری به عنوان معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان منصوب شد دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است. وی سال 1360 با ابلاغ شهید دکتر باهنر ، مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش شد.

ریاست فدراسیون فوتبال، قائم مقام سازمان تربیت بدنی،‌ دبیرکلی کمیته ملی المپیک و معاون تربیت بدنی و تندرستی وزیر آموزش و پرورش از دیگر سوابق مدیریتی وی است.

سجادی همچنین در بازی‌های المپیک 1988 سئول، ‌1996 آنلانتا، ‌2004 آتن و 2008 پکن سرپرست کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران بود. سجادی در 5 دوره بازی‌های آسیایی عهده دار سرپرست کاروان ورزشی ایران بود.

دکتر سجادی در زمینه تالیف و ترجمه کتب دانشگاهی آثار متعددی دارد.مدیریت سازمان های ورزشی،‌فوتبال،‌ بازاریابی ورزشی و جنبش المپیک و 21 عنوان دیگر از جمله کتاب های تالیف شده ایشان است.

همچنین از نصرالله سجادی 62 مقاله در زمینه علمی و پژوهشی در نشریات خارجی به چاپ رسیده است. وی سابقه عضویت در شورای المپیک آسیا را از سال 1370 به مدت 20 سال داشته و از سال 1373 مدرس المپیک سولیداریتی کمیته بین‌المللی المپیک است.
 

کد خبر 2168056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha